Železničná spoločnosť Slovensko rieši výpadok, nefunguje predaj lístkov. Nedajú sa kúpiť cez internet a na niektorých staniciach ani pri okienku. Informuje o tom Denník N.
ZSSK si po novom za nákup vnútroštátnych lístkov pri pokladnici a vo vlaku účtuje servisný poplatok. Pri takýchto výpadkoch však poplatky neúčtuje, poprípade si cestujúci môžu uplatniť reklamáciu.
Pre vzniknutú situáciu môžu zatiaľ cestujúci do vlakov nastupovať bez lístka. ZSSK o výpadku systému vie a rieši ho IT oddelenie. Viac informácií aktuálne spoločnosť neposkytla.
„Počas výpadku neuplatňujeme žiadne sankcie, poplatok za servis môžete dodatočne reklamovať na ktoromkoľvek predajnom mieste ZSSK alebo emailom na reklamacie@slovakrail.sk,“ uvádza ZSSK.
Spoločnosť žiada cestujúcich, aby si počas výpadku kupovali lístky cez SMS. Tie však platia len v osobákoch. SMS lístok si môžete kúpiť na čísle 2255, vo Vysokých Tatrách na čísle 2233. Niektorí vlakvedúci počas výpadku lístky kontrolujú a predávajú ich s prirážkou, od iných cestujúcich lístky nepýtajú.