Tatran Prešov vstupuje do najvyššej ligy s novým hráčom — tentokrát však nie na trávniku, ale v zákulisí. Marketingové kormidlo klubu prebral bývalý moderátor hlavného spravodajstva televízie JOJ Ľuboš Sarnovský. Informáciu zverejnil nielen na LinkedIne, ale aj na svojom Facebooku, kde nešetril emóciami.
„POTVRDZUJEM NOVÚ SPOLUPRÁCU – je úžasné byť opäť doma – v Prešove. V klube, ktorý sa z tretej ligy vrátil do najvyššej ligovej súťaže. Kam vždy patril. Teraz aj s novým štadiónom s kapacitou 6 500 divákov. V meste s vášňou pre futbal už od roku 1898. Pred nami je premiéra v Niké lige 2025/26 – SME TATRAN – SME SPÄŤ!“ napísal Sarnovský na Facebooku.
Na LinkedIne zároveň predstavil aj svoj profesionálny postoj a ciele. „Mojou ambíciou je vytvárať a riadiť projekty s pridanou hodnotou a s maximálnym využitím synergie. Sledovať ciele klienta, efektívne ho prepájať s cieľovou skupinou a prinášať optimálne riešenia z pohľadu cena/výkon,“ uviedol. Podčiarkol, že „paradoxne najlepšie fungujú jednoduché veci, pričom najdôležitejšia je uveriteľnosť.“
Sarnovský sa oficiálne stal marketingovým šéfom Tatrana od 1. júna. Klub práve zažíva vzostup — po dlhých rokoch sa vracia medzi elitu slovenského futbalu a po prvýkrát odohrá sezónu na novootvorenom štadióne Futbal Tatran Aréna.
Ľuboš Sarnovský má za sebou bohatú kariéru nielen pred kamerami, ale aj v športe. Pôsobil ako funkcionár Slovenského florbalového zväzu, bol poradcom ministra školstva pre šport a naposledy sa venoval marketingu v trnavskom Spartaku. V rokoch 2020 až 2023 bol tiež členom Rady Ministerstva školstva pre šport.
Do rodného Prešova sa vracia po dlhých rokoch v Bratislave. Vyštudoval Gymnázium Konštantínova 2 (1989 – 1993) a neskôr Technickú univerzitu v Košiciach.
Tatran Prešov tak získal nielen ligovú licenciu a nový štadión, ale aj profesionála, ktorý má ambíciu postaviť značku klubu na moderné nohy. Prvá sezóna v Niké lige bude výzvou – nielen pre hráčov, ale aj pre celý klubový tím v zákulisí.