Už sa vám stalo, že vás Bratislavský parkovací asistent neupozornil na koniec platnosti rezidentskej karty? Absencia jedného upozornenia dostala Martina do problémov. V domnienke, že má parkovaciu kartu v poriadku, odstavil svoje auto na jednej z bratislavských ulíc. Keď sa k nemu však vrátil, na skle si našiel oznámenie o udelení pokuty.
„Dostal som pokutu za parkovanie, pretože skončila platnosť rezidentskej karty. Má to však jeden háčik, vždy chodili notifikačné emaily, že končí platnosť. Tentokrát nič. Ani jeden. PAAS posiela normálne tri emaily v rôznom časovom rozostupe, pred koncom platnosti. Mali ste podobný problém poslednú dobu?“ pýta sa Martin na sociálnej sieti.
Lenka mu radí, že si mal v tej situácii hneď kúpiť novú parkovaciu kartu a poslať parkovaciemu asistentovi email s prosbou. „Mne tak odpustili a to mi dokonca posielali aj maily, že mi konci platnosť, ale ja som to odkladala a potom som zabudla. Hneď v prvý deň som dostala pokutu a hneď v ten deň som si obnovila rezidentskú kartu na ďalší rok,“ vraví.
Zdá sa, že Martin je v tomto ojedinelý prípad. Iní Bratislavčania sa hlásia k tomu, že im upozornenie prišlo. „Tiež končila platnosť, poslali mail s upozornením, poslal znovu doklady a ešte v ten deň bez problémov obnovili,“ vysvetlil Daniel.
K Martinovej sťažnosti sa vyjadril aj PAAS osobne. Notifikácie sú držiteľom rezidentskej karty odosielané priamo z aplikácie ParkDots na e-mail, pod ktorým je karta registrovaná. „Väčšinou sa pri podobných podnetoch preukáže, že držiteľ karty kartu registroval pod e-mailom, ktorý bežne nepoužíva. Môžeme situáciu samozrejme preveriť, prosím, pošlite nám požiadavku cez www.paas.sk/formular. Ďakujeme,“ uvádza PAAS.