Po medializovanom incidente z Bratislavy, keď sa mladá žena obávala, že ju chcel taxikár Boltu uniesť cez hranice, sa objavila aj ďalšia sťažnosť na správanie vodiča tejto dopravnej spoločnosti. Monika z Nitry si privolala taxík pred Lidl na Klokočine, pretože sa potrebovala dostať domov aj s veľkým nákupom. To, čo však zažila po príchode auta, bolo ako zo zlého sna.
Svoj zážitok opísala na sociálnej sieti a ľudí sa opýtala, ako by mala v tomto prípade postupovať. Na vodiča Boltu, ktorý bol podľa nej arogantný, by totiž chcela podať oficiálnu sťažnosť.
„...Ľutujem, že som to nespravila, mala som tam privolať políciu ako sa choval, ale v tom momente som sa snažila dostať od Lidla tu na Klokočine preč, nemala som záujem o jeho scény. Vykrikoval po nás.. len preto, že som potrebovala odviezť domov nákup, kde bolo aj vrecko so zemiakmi, a on na nás, že mu zaserieme celé auto. Ako si to predstavujeme, že on nás nezoberie, úplne arogantný. Tak som mu slušne povedala, nech zruší jazdu a nech ide dakam s tým slovníkom, že takto sa so ženou nebaví, a on ešte: ‚ty krava‘ a neviem čo ešte, už som ho nepočúvala, len nech nerobí scény. Ďakujem za každú radu,“ napísala Monika, ktorú správanie vodiča šokovalo.
Na Monikin príspevok zareagovali aj ďalší ľudia, ktorí jej poradili, ako postupovať. „V aplikácii máte kolónku ‚Moje jazdy‘, tam vidíte, kto, kedy a kam vás viezol, myslím, že by to malo zaznamenať aj zrušené jazdy. A máte tam aj kolónku ‚Podpora‘, tam viete napísať priamo svoje skúsenosti,“ poradila Zuzana. Poukázala však aj na to, že na dotazy a sťažnosti najprv odpovedá len automat: „Buďte vytrvalá a píšte, až pokým vás to neprepojí na živého človeka. Tam si to potom viete odkomunikovať.“ Monika však reagovala, že zrušenú jazdu v zozname nevidí.
„Napíšte im cez apku. Keď otvoríte ‚apku‘, vľavo prejdete na ‚Podpora‘ a napíšte im. Odpovedajú hneď a riešia,“ doplnila Karin. Mnohí jej však odporúčali, aby nabudúce radšej využila inú taxislužbu, a to i z dôvodu bezpečnosti.
Ohľadom daného incidentu sme oslovili aj spoločnosť Bolt, ktorá potvrdila, že podobné nepríjemnosti je možné riešiť s oddelením podpory užívateľov. „Takéto správanie je pre nás neprijateľné a nie je v súlade s pravidlami, ktoré platia pre našich partnerských vodičov. Cestujúca môže incident nahlásiť priamo cez aplikáciu – aj zrušené jazdy sú viditeľné v histórii. Ak nevie určiť konkrétnu jazdu, postačí dátum, čas objednania alebo ŠPZ vozidla. Na základe týchto údajov vieme situáciu preveriť a v prípade porušenia pravidiel prijať potrebné opatrenia,“ uviedol hovorca spoločnosti Jan Huk.